ERegister

Ηλεκτρονική Εγγραφή Επιτυχόντων 2017


Αν έχετε απορίες επί της διαδικασίας, σας υπενθυμίζουμε ότι στο menu Εγχειρίδιο Χρήσης παρέχεται αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης.

Αν η απορία εξακολουθεί, ανατρέξτε στις Συχνές Ερωτήσεις και αν δεν έχει απαντηθεί επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα:

Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων: 2103442702, 02103442703, 2103442100, 2103442099, 2103442699.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Φοιτητή, καλείτε στα τηλέφωνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής: 2131352134, 2131352779, 2131352786.

Για τεχνικά θέματα μόνο, παρακαλούμε επικοινωνείτε με την τεχνική υποστήριξη, στα τηλέφωνα: 2103442531, 2103443056, 2103443063, 2103442076.


Συχνές Ερωτήσεις

Δεν λαμβάνω τον κωδικό επιβεβαίωσης ΡΙΝ στο email μου
Αν δεν λαμβάνετε τον κωδικό επιβεβαίωσης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (πχ yahoo, hotmail) που συμπληρώσατε, ελέγξτε πρώτα τον φάκελο των ανεπιθύμητων (spam). Αν και εκεί δεν εμφανίζεται το μήνυμα με τον κωδικό επιβεβαίωσης, δοκιμάστε με άλλη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εναλλακτικό πάροχο.

Λαμβάνω με μεγάλη καθυστέρηση τον κωδικό επιβεβαίωσης και όταν τον εισάγω στην εφαρμογή δεν μπορώ να συνεχίσω
Με την είσοδο του χρήστη στην εφαρμογή, η σύνδεσή του παραμένει ενεργή για διάστημα μίας ώρας, αν δεν αποσυνδεθεί ή δεν κλείσει τον πλοηγό. Αν λάβετε τον κωδικό επιβεβαίωσης PIN σε διάστημα μεγαλύτερο της μίας ώρας, δεν ισχύει και πρέπει να συνδεθείτε εκ νέου στην εφαρμογή.

Μετά την υποβολή της αίτησής μου, διαπίστωσα ότι τα στοιχεία που καταχωρίσθηκαν σε αυτήν μέσω του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, δεν είναι επικαιροποιημένα. Θα υπάρξει πρόβλημα με την εγγραφή μου;
Δεν τίθεται θέμα ακύρωσης της εγγραφής. Για τις περιπτώσεις υποψηφίων που έχουν αποδεχθεί στην αίτησή τους μη επικαιροποιημένα στοιχεία από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ, θα υπάρξει δυνατότητα να γίνουν κατάλληλες διορθώσεις στις Γραμματείες των Τμημάτων Επιτυχίας, σε χρόνο και με τρόπο που θα υποδειχθεί από τις ίδιες τις Γραμματείες.

Λείπει ο τελευταίος χαρακτήρας από το όνομα της μητέρας μου στη σύνοψη των στοιχείων ή δεν εμφανίζεται το δεύτερο όνομά της
Στο Όνομα της μητέρας από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ παρουσιάζονται μόνο οι 10 πρώτοι χαρακτήρες. Ο τρόπος εμφάνισης του μητρωνύμου δεν θα αλλάξει ακόμα και αν ζητήσετε σχετική αλλαγή στα ΚΕΠ. Παρακαλούμε αγνοήστε τους υπόλοιπους χαρακτήρες.

Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησης διαπίστωσα λάθος σε κάποιο από τα στοιχεία μου και αμέσως μετά ζήτησα επικαιροποίηση των στοιχείων μου σε ΚΕΠ, αλλά τα στοιχεία μου στην αίτηση δεν αλλάζουν
Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησής σας και την απόκτηση Αριθμού Πρωτοκόλλου, δεν γίνεται καμιά αλλαγή μέσω της Ηλεκτρονικής Εφαρμογής. Τα στοιχεία από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ αντλούνται όσες φορές εισάγεστε στην ηλεκτρονική εφαρμογή, μόνο αν δεν έχει γίνει Οριστική Υποβολή. Αν έχετε δηλώσει ότι αποδέχεστε την ορθότητα των προβαλλόμενων στοιχείων και έχετε προχωρήσει σε Οριστική Υποβολή, τα στοιχεία της σύνοψης, τα οποία αποδεχτήκατε, έχουν πλέον αποθηκευτεί στο Πληροφοριακό Σύστημα.

Μετά την εισαγωγή και την επιβεβαίωση του ΑΜΚΑ μου, εμφανίζεται μήνυμα σχετικά με την αναντιστοιχία των προσωπικών μου στοιχείων, τι μπορεί να συμβαίνει;

Μετά την εισαγωγή του προσωπικού σας ΑΜΚΑ, τα ονομαστικά σας στοιχεία αντλούνται από το Π.Σ. του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ. Ακολουθεί σύγκριση αυτών των ονομαστικών στοιχείων, με μέρος των ονομαστικών σας στοιχείων και της ημερομηνίας γέννησης, όπως είναι καταχωρημένα στα Π.Σ. των Πανελλαδικών Εξετάσεων (πχ ονομαστικά στοιχεία από Μηχανογραφικό Δελτίο, αποτελέσματα επιτυχίας κτλ). Στην περίπτωση διαφοροποίησης εμφανίζεται σχετικό μήνυμα, το οποίο είναι απλά ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ. Δεν σας αποκλείει από τη συνέχεια της διαδικασίας. Τα ονομαστικά στοιχεία που θα δείτε στή σύνοψη, είναι αυτά που αντλήθηκαν από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ, οπότε πριν την οριστική υποβολή της αίτησης βεβαιωθείτε ότι συμπίπτουν με τα στοιχεία του Δελτίου Ταυτότητας σας ή του Διαβατηρίου σας. Σε κάθε περίπτωση από τις Γραμματείες των Τμημάτων θα πραγματοποιηθεί αντιπαραβολή των στοιχείων των εγγεγραμμένων με τους Πίνακες Επιτυχόντων, προκειμένου να διορθωθούν πιθανώς λανθασμένα στοιχεία, που ο υποψήφιος εκ παραδρομής έχει εισάγει στην αίτησή του ή τα οποία δεν επικαιροποίησε στα ΚΕΠ, όπως περιγράφεται στη διαδικασία.