ERegister

Ηλεκτρονική Εγγραφή Επιτυχόντων 2016


Αν έχετε απορίες επί της διαδικασίας, σας υπενθυμίζουμε ότι στο menu Εγχειρίδιο Χρήσης παρέχεται αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης.

Αν η απορία εξακολουθεί, ανατρέξτε στις Συχνές Ερωτήσεις και αν δεν έχει απαντηθεί επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα:

Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων: 2103442684, 2103442702, 02103442703, 2103442100, 2103442099.

Για τεχνικά θέματα μόνο, παρακαλούμε επικοινωνείτε με την τεχνική υποστήριξη, στα τηλέφωνα: 2103442531, 2103443348


Συχνές Ερωτήσεις

Μετά την υποβολή της αίτησής μου, διαπίστωσα ότι τα στοιχεία που καταχωρήθηκαν σε αυτήν μέσω του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, δεν είναι επικαιροποιημένα. Θα υπάρξει πρόβλημα με την εγγραφή μου;
Δεν τίθεται θέμα ακύρωσης της εγγραφής. Για τις περιπτώσεις υποψηφίων που έχουν αποδεχθεί στην αίτησή τους μη επικαιροποιημένα στοιχεία από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ, θα υπάρξει δυνατότητα να γίνουν κατάλληλες διορθώσεις στις Γραμματείες των Τμημάτων Επιτυχίας, σε χρόνο και με τρόπο που θα υποδειχθεί από τις ίδιες τις Γραμματείες.

Λείπει ο τελευταίος χαρακτήρας από το όνομα της μητέρας μου στη σύνοψη των στοιχείων ή δεν εμφανίζεται το δεύτερο όνομά της
Στο Όνομα της μητέρας από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ παρουσιάζονται μόνο οι 10 πρώτοι χαρακτήρες. Ο τρόπος εμφάνισης του μητρωνύμου δεν θα αλλάξει ακόμα και αν ζητήσετε σχετική αλλαγή στα ΚΕΠ. Παρακαλούμε αγνοήστε τους υπόλοιπους χαρακτήρες.

Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησης διαπίστωσα λάθος σε κάποιο από τα στοιχεία μου και αμέσως μετά ζήτησα επικαιροποίηση των στοιχείων μου σε ΚΕΠ, αλλά τα στοιχεία μου στην αίτηση δεν αλλάζουν
Μετά την Οριστική Υποβολή της αίτησής σας και την απόκτηση Αριθμού Πρωτοκόλλου, δεν γίνεται καμιά αλλαγή μέσω της Ηλεκτρονικής Εφαρμογής. Τα στοιχεία από το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ αντλούνται όσες φορές εισάγεστε στην ηλεκτρονική εφαρμογή, μόνο αν δεν έχει γίνει Οριστική Υποβολή. Αν έχετε δηλώσει ότι αποδέχεστε την ορθότητα των προβαλλόμενων στοιχείων και έχετε προχωρήσει σε Οριστική Υποβολή, τα στοιχεία της σύνοψης, τα οποία αποδεχτήκατε, έχουν καταχωρηθεί.

Στη Σύνοψη, στα Στοιχεία Ταυτότητας δεν εμφανίζονται ορθά τα στοιχεία Ταυτότητας μου
Αν στα Στοιχεία Ταυτότητας βλέπετε άλλον αριθμό και στον Τύπο Δελτίου Ταυτότητας «ΜΕΡΙΔΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ» ή «ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΓΕΝΝΗΣΗΣ», προτείνεται να μεταβείτε στο πλησιέστερο ΚΕΠ για να ενημερώσετε τα αρχεία του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, με τα στοιχεία του Δελτίου Ταυτότητάς σας.

Που μπορώ να απευθύνομαι για απορίες σχετικά με το Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Φοιτητή
Το Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Φοιτητή είναι μια εφαρμογή της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Για οποιαδήποτε απορία καλείτε στα τηλέφωνα: 2131352134, 2131352779, 2131352786